JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Igor Font stallas upp i Italien
Bukefalos 30 år!
(Travronden)
I förra veckan bestämdes planerna för Igor Fonts andra karriär, den i avelsboxen, av ägarna i Stall Catch Glory. Hästen kommer att stallas upp i sitt födelseland Italien.
Läs mer...
Moderator
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Min bästa vän
Dagbok Har inte varit så aktiv här i dagboksdelen på sistone då jag kämpat på med livets vedermödor och inte liksom orkat redovisa mitt elände...
Startad av miumiu
26 Dec 2025
Svar: 3
Visningar: 1 100
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Ett år äldre...
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30.
Det är på dagar som...
Startad av Caoimhe
12 Jan 2025
Svar: 4
Visningar: 1 050
Dagbok
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
14 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 505
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
43 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 509
Hund