Ilägg till padd

CosmicQueen

Trådstartare
Finns det att köpa enbart ilägg till padd, till bomfria sadlar någon annanstans än på torison.se? Tänkte om det finns billigare att få tag på...

Sv: Ilägg till padd

CosmicQueen skrev:
Finns det att köpa enbart ilägg till padd, till bomfria sadlar någon annanstans än på torison.se? Tänkte om det finns billigare att få tag på...

Ja jag mailade Stall Vrå och köpte ilägg där. Men tyvärr kommer jag inte ihåg vad de kostade för det var ett tag sedan. Men jag vet att jag blev förvånad över att det var billigt. :) Tror det var iläggen till Grandeur-padden jag köpte.

Sv: Ilägg till padd

Nu har jag fått svar.
Paneler till Grandeurpadd kostar 150.-/par och till Skito padd 400.-/par, finns hemma för omgående leverans. Billigt och bra. Glad jag belv, har gjort en beställning. :bump:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 153
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka