INBLICK: `Barn ska få pröva sig fram i livet`

(DN)
En gyllene medelväg. Svenska Ridsportförbundets styrelse tyckte nog att de var smarta när de föreslog att prispengar bara ska införas i de högre klasserna på ponnytävlingar.

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: INBLICK: `Barn ska få pröva sig fram i livet`

Priserna skulle ju ersätta prispengar och det är synd att många klubbar varit så o-kreativa när det gäller att ta fram bra priser! Rosa grimskaft och för-små-tröjor + hästböcker för 8-åringar är inte priser som en 15-årig, tuff ponnyryttare jublar över.

Om det hade varit BRA priser skulle disk om motivations kunnat avfärdas. Som det nu är har jag viss förståelse för att ryttarna blir besvikna, även om jag f ö skulle tillhöra "föräldragrupp 2" i artikeln.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 965
Senast: Yeah but
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 444
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 295
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp