Info om kurs, hur sent?

Sv: Info om kurs, hur sent?

Den enda information jag behöver före själva kursstarten är tid, plats och vad som skall tas med i utrustningsväg.

Är kursen flera tillfällen vill jag klart veta när alla tillfällen är.

Vet inte vad mer man kan behöva veta...?

/Swat

Datum måste jag veta ett par månader innan iaf. Tid är mindre viktigt då jag viger min dag åt kursen. Förutsätter att man vet ungefär vart kursen kommer hållas också, dvs ska den vara i Uppsala ska den inte helt plötsligt vara i Västerås.

Såna grejer som "ta med vatten för det finns inte" eller dylikt vill jag veta kanske 2-4 dagar innan, ifall jag inte kollar mailen.

Datum ca en månad innan.
Har jag inte kommit med på kursen vill jag veta det ca 2 veckor innan.
Tid och plats senast en vecka innan.
Pm med mer detaljerad info, senast 3 dagar innan.

Mina egna åsikter och så som jag vill ha det.

Nä, håller med er, det är inte så jättemycket info man behöver innan. Det mesta är okej att få veta precis innan. Jag är mest sur för att kursen jag ska gå ska tydligen börjar om 10 dagar, och jag har inte fått veta någonting. Har varit anmäld sen ett bra tag tillbaka och då ingen reservplats heller, och de skulle höra av sig när det närmade sig och de visste mer.

Nu fick jag ju höra datum, men man undrar ju hur länge de har tänkt att vänta. Nu har det visat sig att jag inte kommer att kunna gå kursen, men ändå. Jag vill veta datum åtminstone 3v innan, så jag ska kunna gå alla dagar ifall det ligger på helgen.

Kan tillägga att det finns en anledning till att jag själv inte tänker att ringa för att få veta. Nu ska det mest bli spännande att få veta när (om) de tänker höra av sig.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 777
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
700
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31