MissFideli

Trådstartare
Ville bara berätta att Yoga nu gått 5 veckor, dvs 4-5 veckor kvar. Magen börjar synas, men annars märks inte så mycket skillnad sålänge man inte får se henne underifrån. Dessutom äter hon som jag vet inte vad ! Fast det är bra, för dom går kvar på Fit32 för sist hon var dräktig åt hon inte kattungefodret. Fia åt det dock, så alla trodde Fia var dräktig :crazy:

åhh vad roligt!! :bump:
jag vill med att min ena katt ska få en kull snart!!
är riktigt avundsjuk...

Första grejen man måste göra för att katten ska få en kull, är att para :idea:

Hur gammal är din lilla nu? Vilken färg? Para med en maskad så har du en given köpare :angel:

jo, jag vet men jag måste kolla upp det där med hennes spyande först. kan det vara farligt vid en graviditet??
sen vill jag inte ha en massa kattungar runt jul och nyår. men snart så ska det ske en parning när jag hittar rätt hane.

hon är svart...och hon fick två maskade kattungar i förra kullen. men jag kan inte det där så bra än.
väntar på att få papprena från förra ägaren så att jag vet mer hennes föräldrar.

*krampaktigt tag i alla tummar...*

Hoppas hoppas att det håller i sig!!! :p :p :p :p

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Krålus
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 223
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
557
Senast: Wenniz
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna