Bukefalos 28 år!

Inför MELODIFESTIVALEN 2020

voltis

Trådstartare
Idag presenterades nästa års artister till Mello!!
Följde det hela live och höll på att komma försent till jobbet :D

Vad tycker ni om detta?

Artisterna är:

Screenshot_20191126_170959.jpg
 
Jag gillar mixen av gammalt, nytt och halvnytt, utan att det känns mossigt ala Owe Thörnqvist ;)

Finns till och med tidigare vinnare som provar lyckan igen, kul! (Robin B, Viktor Crone....)
Lite gamla favoriter som fallit på målsnöret tidigare! (Felix Sandman, Mariette, Hanna Ferm, Mohombi....)
Och lite personliga favoriter som bara ska bli kul att se! (Mendez m sidekick...)

Massa nya namn med, som sig bör!

KUL faktiskt, och nästa år ska jag och dottern hoppa över genrepet på dagen och köra RIKTIGA finalen på kvällen!
Brukar föredra genrepet så man kan kolla hemma i lugn o ro, men ska faktiskt bli RIKTIGT kul!

Nu köööör viiiii!
 
Många jag inte tycker om. Ex robin bengtsson, tprsten flink, Sonja aldén bland annat. Väldigt otaggad inför detta år, hoppas på de okända namnen. 😊
 
Jag har inte följt Mello på 5 år och känner väl till hälften av startfältet.

Jag hoppas Frida Öhrn har styrt iväg från countrystilen och har en typ "håll-käften-låt" men det är väl inte troligt tyvärr
 
Jag älskar ju Anna Bergendahls låt från i år, så ser fram emot hennes nya!

För övrigt känner jag väl igen de namn de flesta känner igen och tja, det ska väl bli lite kul att se och höra Linda Bengtzing och Nanne Grönwall igen, även om jag inte tror på nån skräll direkt. Mariette gillar jag också... och Mendez.

Kommer följa programmen om jag kan :).
 
Det är lite för många gamla föredettingar med tycker jag. Robin B gillar jag inte.

Men jag tror att det är så här: Christer Björkman & co först väljer ut ca 5 bidrag som de anser har en bra chans i ESC. Resten av bidragen väljs ut som utfyllnad för att det ska bli ett bra underhållningsprogram.

Jag tror att Felix Sandman, Malou Prytz, Mariette, Hanna Ferm och Dotter tillhör den första kategorin. Och Linda Bengtzing, Nanne, Torsten Flink och de andra tillhör den andra kategorin.

The Mamas ska bli oerhört intressanta att höra!
 

Liknande trådar

Kultur Hej på er! Jag tycker mycket om skivan Jag fortsätter glömma med Jocke Berg men det finns en låt jag stör mig lite på, nämligen 4...
Svar
6
· Visningar
1 405
Senast: keons
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 816
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Samhälle Igår när jag körde hem från jobbet lyssnade jag på P1 om Vipeholmsanstanstalten och hemskheterna som hände där, så idag har jag googlat...
Svar
16
· Visningar
1 565
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp