Bukefalos 28 år!

Information om Jordbruksverkets och kommunernas tillsynskampanj för gödselhantering på hästgårdar under 2021

Under perioden 1 mars till 30 september kommer några av landets kommuner att genomföra miljötillsynsbesök hos hästhållare som en del i ett tillsynsprojekt gällande hanteringen av hästgödsel.
 
Ahaaaa... är det därför dom vill att ALLA som har hästar (oavsett hur få) ska registrera sig hos JBV...
 
Ahaaaa... är det därför dom vill att ALLA som har hästar (oavsett hur få) ska registrera sig hos JBV...
Givetvis är det för att ha mer koll men kanske inte just för den här kampanjen som faktiskt är något som är återkommande inom alla kommuner nu verkar det dock planeras något mer samordnat
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jordbruksverket har tillsammans med 80 kommuner genomfört ett tillsynsprojekt om växtnäringstillsyn på hästgårdar under 2021. Den aktiva...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under perioden 1 mars till 30 september kommer några av landets kommuner att göra kontroller på hästgårdar med syfte att följa upp...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 808
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 564
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp