Bukefalos 28 år!

Inga mer Zlatan mål

Han var inte så flashig som Zlatan men Henrik Larsson var inte så dålig på sin tid. Han lyckades också med två saker som Zlatan aldrig lyckades med. Han vann Golden Shoe och han vann CL. Där han passade till båda målen i finalen med Barcelona.
Henrik Larsson är en husgud här och ja, han var en förbannat bra spelare. Men jag håller nog nästan ändå Zlatan högre.
 
Henrik Larsson är en husgud här och ja, han var en förbannat bra spelare. Men jag håller nog nästan ändå Zlatan högre.
Såklart 🤗. Zlatan är den bäste genom tiderna. Ska bli intressant att se vad Zlatan ska jobba med i framtiden. Men jag hoppas att han nu ska få mer tid att köra sina Ferrari bilar iklädd 😎
 
Det finns väl fler i Sverige än Zlatan som kickar boll...
Förvisso. Men ingen kickar fotboll som han... Zlatan, jag säger Zlatan! 🎵🎶
Jag menar Who's da man*?

Enligt initierade källor finns uppgifter om en avocado farm. Karln ska bli bonde. Grönsaksbonde.


* Stanislas Wawrinka it is. Stan the man. Bättre klipp på kulan än Ibra.
 
Zlatan är bäst ingen protest! Älska di himmelsblåa!

(Men jag håller med om Henke Larsson!)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
767
Senast: Caoimhe
·
Juridik & Ekonomi Har ni några sparmål för 2024 och i så fall; vad? Har själv satt ett väldigt högt mål för mig själv, vilket kommer att bli tufft med...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
14 806
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 176
Senast: movi
·
Hemmet Jag behöver måla karmarna i mitt badrumsfönster eftersom färgen där har flagat. Behöver jag slipa och spackla eller räcker det om jag...
Svar
5
· Visningar
701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp