Inga vanliga träns längre?

Sv: Inga vanliga träns längre?

Jag har inte själv köpt därifrån men dom har massa fina träns från 250kr och uppåt... märkesträns också.

Dom ska öppna butik snart i den stan jag bor i.

Dom är generellt rätt billiga och vad jag vet beror det på att dom beställer hem sakerna efter beställning från kund. Alltså att leveransen blir lite längre men istället billigare varor.. :idea:

Men...har ni problem att hitta vanliga bruna träns? :confused: Det lyckas jag samla på mig hur många som helst, från mörkbruna till rödbruna. Men hitta ett brunt vanligt träns med mässingsspännen, det ni!! Det är en utmaning som heter duga:(

Är detta tränset vanligt nog?

Finns i svart och brunt med mässingspännen. Tygel ingår. Pris 500kr

HS737003%20.jpg

Höggradigt intressant! Då kommer per automatik nästa fråga som man ju inte får ställa men som jag inte kan hålla tillbaka. Var hittar man det?:bump:
Hoppsan! Insåg just hur jag får reda på det. Tackar!
Morrr! Storlek full slut i lager. Måste vara fler än jag som letar.

Senast ändrad:

*kl*

Nu var det min tur att leta träns... Är på jakt efter ett pullarträns.

Vanlig mörkbrun färg
Rostfria stålspännen
Fodrat i pannband och nacke (ev. nos)
Inget krimskrams, max att det får finnas dekorsömmar på nos och pannband.
EJ innåtvända spännen eller snabbhakar.
Storlek COB

Gärna matchande lädertyglar med stoppar men inget krav...

MAX 1000kr! Gärna inte över 700kr...

Det närmsta jag kom var Treadstone men då har det en speciell brun färg... Hade funkat om jag hade hittat tyglar som jag vill ha i samma färg! Kostar dock lite över 900...

Sedan har jag hittat ett "träns Diamant" men det kostar under 500 = jag vill vara säker på att jag får kvalitetsläder...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Castellini
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka