Ingen särskild

P

pialotta

va´fasen, här sitter jag och skriver mödosamt med pekfinger en reell presentation av mig själv till kontrollpanelen och så när jag kollar vad det står så är mer än hälften borta. Va fn det tog jättelång tid att författa och skriva och så syns det inte!
Borde kommit ett varningstecken "SLUTA DET RÄÄÄÄÄÄÄCKER#

Ett tips till Gunnar alltså
 
Sv: Ingen särskild

censurerat kanske :angel: tänk på att det är en hästsida & inte s*xsida
Men jag håller med dig att det borde kanske stå max antal, har du kollat så det inte gör det??
 
Sv: Ingen särskild

nä det står inte hur många tecken som får plats... Och jag lovar, det bör inte vara censurerat!
;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 625
Senast: Saigon
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 608
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vikt och hälsotråd 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp