Bukefalos 28 år!

Inget hopp om utskrivning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår mycket bättre, ingen kvarstående smärta mer än ömhet efter all spändhet och liggtid. Trodde det kunde betyda en snar utskrivning, men icke. Jag fastar fortfarande för att stabilisera bl.a. mage, och sedan är tanken att jag ska börja äta någon gång. När jag återhämtat mig helt och hållet, och äter bra, kan det bli tal om utskrivning.

Vet inte om Corona kan ge besvär med det. Min rumskamrat sa att man inte skrivs ut pga Corona. Ingen får besöka heller av samma anledning.

Nåja, får se hur det blir. Jag mår bra nu så vill gärna ut :p
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 615
Senast: manda
·
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 204
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 231
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 189
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp