Inget svar

Jag hade skickat ett meddelande där jag skrivit typ att "Eftersom jag ser att du läst mina 2 tidigare meddelanden, men inte besvarat dem, så utgår jag ifrån att du inte vill ha min hjälp som medryttare längre. Tack för den här tiden! Ha det bra! /ameo"

Jag hade skickat ett meddelande där jag skrivit typ att "Eftersom jag ser att du läst mina 2 tidigare meddelanden, men inte besvarat dem, så utgår jag ifrån att du inte vill ha min hjälp som medryttare längre. Tack för den här tiden! Ha det bra! /ameo"

word.

TS: Gör detta! Jag hade gjort det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 963
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje... 2
Svar
22
· Visningar
4 114
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 687
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka