Jag hade skickat ett meddelande där jag skrivit typ att "Eftersom jag ser att du läst mina 2 tidigare meddelanden, men inte besvarat dem, så utgår jag ifrån att du inte vill ha min hjälp som medryttare längre. Tack för den här tiden! Ha det bra! /ameo"
 
Jag hade skickat ett meddelande där jag skrivit typ att "Eftersom jag ser att du läst mina 2 tidigare meddelanden, men inte besvarat dem, så utgår jag ifrån att du inte vill ha min hjälp som medryttare längre. Tack för den här tiden! Ha det bra! /ameo"

word.

TS: Gör detta! Jag hade gjort det.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 566
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 611
Senast: Saigon
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: Skjøldur
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
31 856
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp