Inkallningen är som bortblåst

M

Mykatt

De här sista dagarna så har min hund struntat TOTALT FULLKOMLIGT i när jag kallar på henne. Vad tusan är det med henne? Hon ska visserligen löpa för andra gången nu i december... kan det ha med saken att göra? Hormoner som spökar? Hon är 20 månader gammal och av den polara "hemska" ;) hundrasen Grönlandshund.
 
Sv: Inkallningen är som bortblåst

Tja för många hundar så försvinner de flesta hjärnceller vid den åldern :D Du ska se att du får henne tillbaka efter att hon löpt! Tills dess så får du finna dig i att ha en hund vars hormoner leker gatlopp!! :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 933
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
699
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 062
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 205
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp