Bukefalos 28 år!

Inne- eller utekatt?

Sv: Inne- eller utekatt?

1. Vad har ni för ras? 1 huskatt, 1 bondkatt. Fast det kanske är samma sak? :o
2. Ålder? Domino blir 7 år i år och Nova blir 1 år den 14 augusti
3. Är det en inne- eller utekatt? Innekatter.
4. Varför är den inne/utekatt? För att vi bor mitt i stan och de inte vill vara ute här.
 
Sv: Inne- eller utekatt?

Pyrusan skrev:
Några frågor om era katter!
1. Vad har ni för ras?
2. Ålder?
3. Är det en inne- eller utekatt?
4. Varför är den inne/utekatt?

1. 3 blandraser mellan bondkatt och norsk skogskatt. :love:
2. 2, 3½ och 9.
3. Alla tre är innekatter.
4. Eftersom vi har flyttat in till stan. Tidigare var två av katterna utekatter medans den yngsta blev född inne i stan. Den ena katten är nu hemskt rädd för att vara ute medans den andra vill ut men vill inte gå i koppel. Ett dilemma!
 
Sv: Inne- eller utekatt?

1. Brittisk korthår
2.1 år
3.Både inne o ute
4.För att hon gillar att vara ute. jag skulle inte vilja ha henne inspärrad. iaf. min katt vill springa fort, jaga möss och klättra i träd.
Hade henne inne i början men hon började klättra på väggarna till sist. dom blir finare när dom får gå ute och träna kroppen.
 
Sv: Inne- eller utekatt?

1. Vad har ni för ras?
Jag har två Bondisar
2. Ålder?
Chili blir 4 den 12/7, Peppar 3 idag 13/5
3. Är det en inne- eller utekatt?
Innekatter
4. Varför är den inne/utekatt?
Det finns så mycket galningar som kan skada katterna + att det är mycket trafik i området där jag bor. Jag skulle aldrig förlåta mig ifall det hände busarna något...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
640
Övr. Katt Undrar hur ni gör med era katter som är sk utekatter, dvs själva får välja om de ska vara ute eller inne i vanliga fall, när det blir...
2
Svar
29
· Visningar
2 565
Senast: Milene
·
Övr. Katt Jag har en bengalkorsning som slaktar en Kattens no 1 klöspelare om året. Nu när det är dags för ny klöspelare så verkar Kattens no 1...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: CaisaCax
·
Övr. Katt Hejsan! Funderar på att skaffa innekatt. Har kattvana sen innan, dock inte innekatt. Alla katter jag haft genom åren har varit...
Svar
4
· Visningar
603
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp