inoff i mellannorrland?

Nominous

Trådstartare
ja, är det någon som vet av någon inoffare i jämtland eller länen runt om kring?

jag har varit in å kollat på vovve och på olika brukshundklubbar - men hittar inte en enda. är det så förfärligt lite inoffare i norrland???:crazy:

Sv: inoff i mellannorrland?

tack så mycket.

alltså jag blir galen på att man måste gå in på verande brukshundklubb i varje liten vrå för att hitta inoffare. varför inte samla alla på ett ställe?? tex som i evenemangskalendern på vovve? :idea:
skulle bli mycket lättare och dom lär ju få betydligt fler folk!

Sv: inoff i mellannorrland?

Om du bestämmer dig för att anmäla dig till den Matfors anordnar kan du ju hojta till, för mest troligt kommer jag och byrackan befinna oss där.
Så kan jag hålla utkik efter dig. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 551
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 393
Senast: Zoya
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka