Inreda med träns?

Flo

Trådstartare
I stallet har jag en låda full med gamla fina träns och kandar. Tycker att det är synd att de ligger där helt bortglömda och ruttnar.

Funderar på om det skulle kunna gå att inreda med dem på något fint sätt hemma i huset - men fantasin tryter... :p

Någon som har någon kul/bra/fin idé? :)
 
Kan du inte hitta en vrå där du kan hänga dom? Putsa upp dom och hitta några snygga hängare, kanske häng dom under en hästtavla? Fast det är nog viktigt att det är en vrå, mitt på vardagsrumsväggen blir nog lite väl kreativt.

Själv tycker jag att olika sorters bett är väldigt dekorativa.
 
Jag har en massa gamla bett som dekoration i hallen (pappa satte upp dem när hallen byggdes om 1973). De är hemska och hör definitivt inte hemma i munnen på någon häst :crazy: men är fina på väggen. Bara jag kommer för mig ska jag arrangera om dem lite:

 
I stallet har jag en låda full med gamla fina träns och kandar. Tycker att det är synd att de ligger där helt bortglömda och ruttnar.

Funderar på om det skulle kunna gå att inreda med dem på något fint sätt hemma i huset - men fantasin tryter... :p

Någon som har någon kul/bra/fin idé? :)
Har mitt westernträns på väggen tillsammans med hatten :)
Kan försöka komma ihåg att fota när jag kommer hem
 
I stallet har jag en låda full med gamla fina träns och kandar. Tycker att det är synd att de ligger där helt bortglömda och ruttnar.

Funderar på om det skulle kunna gå att inreda med dem på något fint sätt hemma i huset - men fantasin tryter... :p

Någon som har någon kul/bra/fin idé? :)

Jag har ett gammalt träns från en släkting som hade det i det militära. Jag har sytt fast det på en fin vojlock också ärvd och ramat in det i glasram och hängt på väggen. Är ett snäckbetsel av den här typen (detta hänger dock på museum är inte mitt):

022sB3QNqUfV
 
Senast ändrad:
Jag har ett gammalt träns från en släkting som hade det i det militära. Jag har sytt fast det på en fin vojlock också ärvd och ramat in det i glasram och hängt på väggen. Är ett snäckbetsel av den här typen (detta hänger dock på museum är inte mitt):

022sB3QNqUfV


Det var ett intressant tips, tack! Har du lust och möjlighet att ta en bild och visa så hade det uppskattats väldigt mycket! :)
 

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
671
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 123
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 065
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 661
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp