Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Crimson har jag använt och varit nöjd!Sängen på plats! Så i helgen ska jag försöka hinna förbi ikea. Har tänkt mig en smal liten tavelhylla vid fotändan där gryningslampan ska stå.
Sen vill jag få upp min fina bild jag köpte. Provade att skriva ut på jobbet, men färgerna blev alldeles dassiga. Tips på ställe där man kan beställa typ planscher?
Visa bifogad fil 189787
Hur gjorde du sängen av lådor? jag vill gärna köra min gästrumssäng till tippen, men rummet ser helt klart bättre ut med sängSängen på plats! Så i helgen ska jag försöka hinna förbi ikea. Har tänkt mig en smal liten tavelhylla vid fotändan där gryningslampan ska stå.
Sen vill jag få upp min fina bild jag köpte. Provade att skriva ut på jobbet, men färgerna blev alldeles dassiga. Tips på ställe där man kan beställa typ planscher?
Visa bifogad fil 189787
Sängen på plats! Så i helgen ska jag försöka hinna förbi ikea. Har tänkt mig en smal liten tavelhylla vid fotändan där gryningslampan ska stå.
Visa bifogad fil 189787
Avundsjuk på den lampan!Lampan gör sig väldigt fin till dessa sängkläder.
Tillfällig lägenhet så åter igen väggfärg jag inte alls vill haså bortse från denVisa bifogad fil 189778
Hur gjorde du sängen av lådor? jag vill gärna köra min gästrumssäng till tippen, men rummet ser helt klart bättre ut med säng
Hur gjorde du sängen av lådor? jag vill gärna köra min gästrumssäng till tippen, men rummet ser helt klart bättre ut med säng

Alltså jag är mer för praktisk nytta än att det ska vara jättesnyggt så så här gjorde jag. Två enkla hyllor av breda brädor som jag klädde med vaxduk (för att det inte ska droppa ner på hyllan nedanför och vara lätt att torka av).Efter en mindre vattenskada måste nu vår groventré göras om. Ett problem vi har haft tidigare är att vi inte har haft någon bra förvaring för stövlar. Alltså har de stått på golvet, lite fösta åt sidan baraBor på landet så finns förstås både gummistövlar till både mig och sambon och ett gäng av mina ridstövlar. Så måste hitta på en bättre stövelförvaring. Är det någon som har någon supersmart lösning som ni vill dela med er av?
Kanske dum fråga men det är inte tänkt att sova på denna? Utan mer inför försäljning av bostad?Såhär blev sängen av kartong. 12 kartonger, tio från Clas Ohlson (mellan) och två från ikea. De från ikea var lite lägre, så där har jag lagt filtar för att höja upp.
Tycker det blev helt okej.
Visa bifogad fil 189906
Kanske dum fråga men det är inte tänkt att sova på denna? Utan mer inför försäljning av bostad?
Ja jag tänkte nästan det. Lät inte som en alltför bekväm säng faktisktNä, den är bara till för att min mäklare anser att man inte kan sälja en lägenhet utan att det syns var sängen kan tänkas stå. Jag ville flytta min vanliga säng till min nya lägenhet och då blev det här en kompromiss. Man kan givetvis inte ens sitta på ”sängen”.
Nu blir jag intresserad av din konst!Köpt ett billigt bord i samma serie som mitt soffbord.
Och hittade en skulptur från mitt kandidatarbete som jag ställde på det. Bredvid fick bästa Hilma af Klint hänga.
Visa bifogad fil 189529