Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på denna i sovrummet. Hoppas inte den blir för randig liksom.
Screenshot_20200907-211601.jpg
 
@Narcissa
Jag hade själv tyckt att grannarna blir för randiga, tycker om stilen annars så hade nog försökt hitta en liknande tapet som inte är så randig.
Den till Tv rummet var fin, tror nog det kan bli bra om man håller det "rent" i rummet förövrigt. Är man glad i många olika (fina) kuddar och ev. prydnader blir den nog för mycket. Tyckte den var väldigt charmig.
 
Fler tapetfrågor. Vi älskar den här tapeten. Frågan är om vi ska sätta den vid TVn och soffan (isf tre väggar...två lite större och en liten) eller i vår lilla hall där vi går in från stall mm.
Vad tror ni? För plottrig på större väggar?
Jag röstar för att satsa på att ha den vid TVn och soffan. Trist att gömma den i en liten hall när ni är så förtjusta i den, tycker jag :) !
 
@Narcissa
Jag hade själv tyckt att grannarna blir för randiga, tycker om stilen annars så hade nog försökt hitta en liknande tapet som inte är så randig.
Den till Tv rummet var fin, tror nog det kan bli bra om man håller det "rent" i rummet förövrigt. Är man glad i många olika (fina) kuddar och ev. prydnader blir den nog för mycket. Tyckte den var väldigt charmig.
Jag är också rädd för det. Synd.
Vi har väldigt naturig inredningsstil så mycket jordiga färger. Så tror den kan funka.
 
Obs lånad bild. Dom här borden ges bort gratis eller säljs mycket billigt just nu på olika annonssajter.
Jag tycker dom ser bra ut och skulle passa i sonens hus som ett första matbord. Men jag har börjat misstänka att det är något fel på dom då dom verkar ganska nya och ges bort/säljs mycket billigt i så stort antal. Någon som suttit vid ett?
1599518783965.png
 
Obs lånad bild. Dom här borden ges bort gratis eller säljs mycket billigt just nu på olika annonssajter.
Jag tycker dom ser bra ut och skulle passa i sonens hus som ett första matbord. Men jag har börjat misstänka att det är något fel på dom då dom verkar ganska nya och ges bort/säljs mycket billigt i så stort antal. Någon som suttit vid ett? Visa bifogad fil 56903

Stolarna går ofta sönder, hade ett sådant hemma och på kontoret och på flera stolar så lossnade benen lite och blev vingliga. Skulle inte köpa dem igen...
 
Obs lånad bild. Dom här borden ges bort gratis eller säljs mycket billigt just nu på olika annonssajter.
Jag tycker dom ser bra ut och skulle passa i sonens hus som ett första matbord. Men jag har börjat misstänka att det är något fel på dom då dom verkar ganska nya och ges bort/säljs mycket billigt i så stort antal. Någon som suttit vid ett? Visa bifogad fil 56903
Vi har ett sådant. Jag tycker att det är bra att sitta vid. Skulle tro att det börjar bli omodernt och det är därför de säljs.
Vi har andra typer av ben på våra stolar som håller bättre än de som är i X.
 
Obs lånad bild. Dom här borden ges bort gratis eller säljs mycket billigt just nu på olika annonssajter.
Jag tycker dom ser bra ut och skulle passa i sonens hus som ett första matbord. Men jag har börjat misstänka att det är något fel på dom då dom verkar ganska nya och ges bort/säljs mycket billigt i så stort antal. Någon som suttit vid ett? Visa bifogad fil 56903
Det är ett bord som har funnits med länge, när vi letade nytt bord 2005 så var detta bord ett av alternativen - så jag gissar att folk haft dem länge och börjar få en känsla av att vilja förnya?
 
Obs lånad bild. Dom här borden ges bort gratis eller säljs mycket billigt just nu på olika annonssajter.
Jag tycker dom ser bra ut och skulle passa i sonens hus som ett första matbord. Men jag har börjat misstänka att det är något fel på dom då dom verkar ganska nya och ges bort/säljs mycket billigt i så stort antal. Någon som suttit vid ett? Visa bifogad fil 56903
Jag har inte de stolarna, men jag har ett likadant matbord. Jag kan tycka att matbordet är lite lågt när jag står vid det, men när jag sitter vid det och äter funkar det fint. Vet inte riktigt vad grejen är där, men det är ett par cm lägre än många andra bord.

Dock har bordet klarat mycket skit hemma hos mig och är fortfarande i fint skick, så det är nog inga större fel på kvaliteten, men det är ju lätt 10 år gammalt nu. Har sagt i flera år att jag ska byta ut det till någonting annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
374
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 236
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp