Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte narcissistikt att ha sig själv på sin vägg då? :D
(Dom var mina favoriter med)
Tänker att det beror på motivet? På din bild absolut inte, det är ju en jättehäftig bild.

Men för herrans massa år sedan så hade en dåvarande kompis en pojkvän som var sån bodybuilder. I hans sovrum fanns tre helt enorma tavlor på honom själv naken och inoljad (inget synligt kön turligt nog). Det var också de enda tavlorna som fanns i den lägenheten. Där osade det definitivt narcissism och jo han var väldigt självgod också.. :D
 
Jag fick hem en ny matta i går! 😍 Hade en innan med lite längre rugg (heter det så? 🤔😅) men eftersom sonen mest äter inne vid tvn pga sin selektiva ätstörning, och hunden nästan alltid tar ett varv runt bordet och torkar munnen efter hon fått sin portion med färskfoder så kändes den inte så himla fräsch, omöjlig att hålla ren... Så nu blev det en mer lättskurad trasmatta. Sååå himla nöjd! 🙌🏻
9F3AC80E-7E84-436C-AE73-003886403014.jpeg
 
Tänker att det beror på motivet? På din bild absolut inte, det är ju en jättehäftig bild.

Men för herrans massa år sedan så hade en dåvarande kompis en pojkvän som var sån bodybuilder. I hans sovrum fanns tre helt enorma tavlor på honom själv naken och inoljad (inget synligt kön turligt nog). Det var också de enda tavlorna som fanns i den lägenheten. Där osade det definitivt narcissism och jo han var väldigt självgod också.. :D

Men gud så fruktansvärt 🤣
 
20200825_193143.jpg

Har köpt ett nytt matbord :love: Det är ett 1 m runt slagbord som är nog lite dyrare än vad den är värd i materialet. Men den är fin och kan passa bra som avlastningsbord också om jag vill ha ett större matbord i framtiden :up:
Tavlan ovan är också ny :love: beställde ett antal nya tavlor :angel:
 
20200825_194210.jpg

Tavlorna i sovrummet :love: Jag har tre andra nya tavlor också men inväntar två andra först :angel:
Alla nya tavlorna är i trä med såna där typ kardborrband som man använder istället för att göra hål i väggen, än så länge funkar det jättebra :up:
 
20200826_171020.jpg

Köpte även två nya kuddfodral till två kuddar jag hade redan. Den med solnedgången är en digital målning av en konstnär på redbubble och den andra ett foto med citatet "And into the forest I go, to lose my mind and find my soul."
Citatet är från en dikt men den kommer även från en gammal favoritfilm (Dead Poets Society) :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
673
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 319
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp