Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa fråga! Var hittar man ett snyggt nyckelskåp som rymmer 10-15 nyckar? Och som helst inte kostar över 1000kr?
 
Vi totalrenoverar hallen, så jag vill att det ska vara snyggt också! :D
Vet inte vad du vill ha för stil men för mindre saker kollar jag alltid först på etsy

34780
 
Nu ska den trista och alldeles för vita hörnan under loftet få färg!

34918


Bredvid till vänster kommer det troligen stå en mörkt gråblå sammetsoffa. Väggarna i lägenheten är ljust grågrön-turkosa. Har tänkt tapetsera lådfronterna med tapet (se nästa inlägg för bild) men funderar på vilken färg som vore snyggast att måla själva byrån i. Vad tycker ni? Antingen ngt grönt-turkost eller blått åt det turkosa hållet?
 
Jag tror egentligen att det hade varit riktigt snyggt att "plocka fram" någon av de andra färgerna i tapeten - t.ex någon av de lila..... Så hade nog jag gjort om jag skulle målat :) !

Jag bor så litet så tänker att det kanske kan bli för mkt färgkrockar? Jag har också ”dusty pink” typ på lampskärmar, kuddar och sittpuffar.
 
Jag bor så litet så tänker att det kanske kan bli för mkt färgkrockar? Jag har också ”dusty pink” typ på lampskärmar, kuddar och sittpuffar.
Fast "dusty pink" hade nog funkat på byråns sidor också, om du vill matcha lampskärmar, kuddar, osv? Jag tänker att de lila är lite åt det hållet - fast mörkare varianter?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
396
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
684
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 447
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 346
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp