Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:

Visa bifogad fil 34293
Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.

Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?

Jag kikade på den till mitt kontor. Men jag vågar fasen inte. Har redan en asobekväm soffa för mycket. Älskar vår fulare soffa just iom komforten för slappande.
 
Jag kikade på den till mitt kontor. Men jag vågar fasen inte. Har redan en asobekväm soffa för mycket. Älskar vår fulare soffa just iom komforten för slappande.
Skulle inte heller våga, speciellt inte med en bäddsoffa. Tycker ofta de generellt är obekvämare att sitta i än normala soffor så det måste vara en extremt bekväm bäddsoffa för att jag skulle kunna tänka mig att köpa den. Kanske om jag skulle våga om jag kände någon som kunde provsitta den åt mig och berätta hur den kändes irl 🤔
 
Argh, funderar på att göra en latmansmålning i köket och på ena sovrumsväggen. Bara dra av med ett sandpapper och smeta på lite mörk, matt, färg. Det är klösta och fläckiga, ljusa tapeter med ljusa mönster. Alla våder ligger precis kant i kant så inga ”bumpar” mer än revorna då. Hur illa kan det bli egentligen?? Fattar ju att det inte kommer hålla i evigheter men för lite instant relief kan jag gärna göra om det om ett år.
Jag tror att det blir bra :up: !
 
Har mer eller mindre bestämt mig för att köpa bäddsoffan @athena_arabians tipsade mig om:

Visa bifogad fil 34293
Det är lätt att hitta snygga soffor men typ omöjligt att hitta snygga BÄDDsoffor och detta är klart snyggaste bäddsoffan jag sett so far. De flesta är ju svintråkiga och som fula fyrkanter typ.

Det enda som känns sådär är att det inte går att provsitta den först. Jag spenderar mkt tid hängande/sittande/liggande i soffan då det vore ju fail om det var extremt oskön liksom. Vågar man chansa?
Är det trademax så har de butik i Danderyd och Barkarby, det kan ju vara värt att åka dit och provsitta. Det är väl bara att ringa och kolla om de har just den soffan hemma?
 
Skulle inte heller våga, speciellt inte med en bäddsoffa. Tycker ofta de generellt är obekvämare att sitta i än normala soffor så det måste vara en extremt bekväm bäddsoffa för att jag skulle kunna tänka mig att köpa den. Kanske om jag skulle våga om jag kände någon som kunde provsitta den åt mig och berätta hur den kändes irl 🤔

Jag har en bäddsoffa idag! Superskön! Så omöjligt är det inte, men vore trist att byta till obekväm liksom 😅
 
Nya köksstolar på väg från Ungern.
köksstol.jpg
köksstol.jpg
 
Letar efter servettställ som inte är i guldfärgad eller liknande. Helst silveraktigt. Lite tveksam till servettställ men har alldeles för mycket osnvända servetter, så tänker att om de står framme kanske de går åt.

Någon som har sett några snygga?
 
När jag upptäckte att rusta kunde erbjuda nya köksväggar för knappt 400 spänn var det inte mycket att fundera på. Spacklat järnet ikväll så imorn kväll är det bara att go wild med färgen! Hade nog velat ha en lite mörkare nyans men det duger säkert det här med :p
 
34732


Lovar att det är jämnare i verkligheten än på bilden :o betydligt mer min stil än det ärtiga randiga. Det duger tills vidare, och man får inte titta så noga överallt ;) Nästa projekt är att måla taket, jag höll på att ramla av pallen när jag målade och tog emot mig med rollern :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
402
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
684
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 489
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 349
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp