Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_1349.md.jpg
Jag hade också valt alt. 1 , som på bilden du visar ovan. Det blir en bättre och mera praktisk arbetsyta tycker jag och flera kan göra saker samtidigt i köket utan att vara i vägen för varandra.
 
Tack för alla svar!

Vet inte om man får lov att göra såhär eller hur det fungerar, men hittade en app som hette printrest (?) så har tagit några bilder därifrån för att visa lite bättre än min paintritning :D

Detta är vad jag förstår dom flesta här tycker är bäst? Det är alternativ 1 jag inte är lika förtjust i
IMG_1349.md.jpg


Detta är såhär jag vill ha det:
IMG_1345.md.jpg

IMG_1352.md.jpg


Lovar att inte kapa tråden med mer bilder nu!!
Jag tycker absolut att alternativ1 är bäst.
Den på bild nr2 är ganska liknande som några av mina vänner har det - tyvärr så upptar fläkten väldigt stort utrymme och blir ett trist blickfång tycker jag. Dessutom kan den skymma utsikt och känslan av öppen yta. Jag tycker också att den upphöjda ytan inte har någon särskilt användbar funktion på bild 2 och 3, mer än som bardisk som iofs är najs
 
20200117_194753-01.jpeg

Ny vas (nu kanske jag har hunnit visa den överallt på buke :o:angel:). Lilla hålet för blommorna sitter i nacken är lagom för ett fåtal antal blommor som 3-6 st, och jag älskar rosor så det blir kul att kunna köpa olika större få dyrare rosor ibland :angel: men den är fortfarande lika fin som en statyett :love: Provade att vira en ljusslinga runt den men det var den med skarpt vitt ljus dumt nog. Men det ser nästan ut som att den här ett pärlhalsband på sig så den får hänga kvar :D
 
Funderar på att tapetsera om mitt lilla (ca 2x3 meter) sovrum igen...... :angel: Tar tacksamt emot förslag på fina, mysiga tapeter som inte kostar fantasisummor :) ! Ska passa i ett torp från 1800-talet, så ska alltså vara i lite "gammaldags" stil.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 240
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp