Jättefint kakfat @tornblomma 
Jag har bara ett och det är alldeles för modernt
Köpte ca 2008 och behöver således en till i glas alternativt kristall

Jag har bara ett och det är alldeles för modernt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver köpa en toapappershållare och matchande krok. Någon bra hemsida ni kan tipsa om? Inte jula eller Ikea, utan typ en badrumsbutik? Kanske någon snygg spegel också?
Lilla toan håller på att totalrenoveras!![]()
Jag tror att det bli jättefint till din lägenhet
(funkar också för 1980-tals revival - men då utan bård)
Så cool! Men inte riktigt vad jag är ute efter, det kommer vara vitt blankt kakel och ett sånt här handfat/skåp. Eventuellt att jag byter ut handtagen, beroende på vad jag hittar för krokar.
För min del kan @tornblomma s förslag passa med dem ocksåSå cool! Men inte riktigt vad jag är ute efter, det kommer vara vitt blankt kakel och ett sånt här handfat/skåp. Eventuellt att jag byter ut handtagen, beroende på vad jag hittar för krokar.
Visa bifogad fil 34117
Jag gillar verkligen @tornblomma s stil, men den är väldigt långt ifrån något jag skulle inreda med själv tror jag
Så snygg.
Jag blandar gärna, jag tycker att de två skulle passa ihop - lite shabby chic aktigt (vilket jag älskarJag gillar verkligen @tornblomma s stil, men den är väldigt långt ifrån något jag skulle inreda med själv tror jag![]()
Jag tycker den där känns lite form över funktion? Jag vet ju inte vad du har för hållare just nu men personligen tycker jag det blir asjobbigt med en hållare där det liksom inte finns något att riva av på. Vi har en sån på jobbet (dock mycket fulare än den fina du länkade) och det är riktigt drygt.Visa bifogad fil 34174
Just nu lutar det mot denna, med matchande krok.
Men vad tusan ska man ha för spegel, och vilken lampa?
Jag blir knäpp av alla beslut![]()
En fråga.... Hur sätter man på rullen?Visa bifogad fil 34174
Just nu lutar det mot denna, med matchande krok.
Men vad tusan ska man ha för spegel, och vilken lampa?
Jag blir knäpp av alla beslut![]()
En fråga.... Hur sätter man på rullen?![]()
När jag zoomar in på den på bilden så ser den rätt fäst ut med någon slags skruv dock. Men kanske på andra sidanJag gissar på att sidorna går att lossa och att man trär på den så![]()
Jag blev nyfiken och gick in på sidan och kollade. Det står så här:En fråga.... Hur sätter man på rullen?![]()
Det är till våran "lilla" toa, som inte används i närheten av lika mycket som den andra, så jag tror att det kommer gå bra. Har dessutom en liknande variant på den andra toan inser jag, inget att "riva av" på. Men vårat toapapper är nog extremt lätt att riva av ändå tror jag.Jag tycker den där känns lite form över funktion? Jag vet ju inte vad du har för hållare just nu men personligen tycker jag det blir asjobbigt med en hållare där det liksom inte finns något att riva av på. Vi har en sån på jobbet (dock mycket fulare än den fina du länkade) och det är riktigt drygt.
Gamla linoleumgolv anser jag att man ska vara rädd om. De är praktiska och går sällan att ersätta. Jag gillar verkligen din stil i din lägenhet. Hemma hos mig skulle det inte fungera.Tack! Jag hoppas det! Jag har redan schackrutigt golv i hallen, ngn form av linoleum-matta troligen från 50-talet. Vet ej vad som ligger under. Antingen sten/marmorgolv (det hade min granne, typ samma marmor som i trapphuset) eller så ligger det en ekparkett som i resten av lägenheten:
Visa bifogad fil 34115
Jag älskar den oljade ekparketten men det funkar inte rent praktiskt i en hall, speciellt inte vintertid.
Undra vad den sitter fast med ... en del saker har ju en tendens att bli dåligare med åldern och så sitter man där med en toalettrullhållare som släpper dem hela tidenJag blev nyfiken och gick in på sidan och kollade. Det står så här:
"När det är dags att byta toalettrulle tar du enkelt av ena änden av läderbandet."