Insändare: "Jag vågade inte stanna"

Sv: Insändare: "Jag vågade inte stanna"

Jag blir bara så paff över att denna bilist ger sig till att "tuta ett par gånger" när den har en (enligt sig själv) oinkörd häst framför sig som drar en gammal (vad det nu har med saken att göra) vagn. Må hända att de som körde hästen kanske var påverkade ( i så fall dåligt omdöme) men jag kan inte svära på att jag i samma läge INTE skulle ha drämt en piska över bilen:crazy: ... Kan knappt tro att denna insändare är sann...:cool:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: IngelaH
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 656
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp