Inspirera mej.. skor utan klack

Baugalin

Trådstartare
Jag går nästan alltid i hög klackade skor (~10+ cm), både på mitt jobb samt allmänt til vardags. Tycker att mina ben ser knubbiga och inte lika snygga ut i skor utan klack. Självklart faller jag för en kille endast någon cm högre en mej :crazy: Inte för att det spela någon roll för mej (tycker det är inte på nåt sett avtändande att han är lägre en mej), men han gillar hellre att vi är mer lika höga... Vi har ett distans förhållande och ska jag resa till honom i slutet av februari och tänkte mej försöka gå mest i låg klackade skor. Men jag hittar inga snygga sånna, kanske för att jag aldrig tittar på dom, men behöver värkligen insperation.
 
Sv: Inspirera mej.. skor utan klack

Jag tycker det låter urdumt att ändra en stil som du trivs med bara för att killen inte vill att du ska vara längre.
 
Sv: Inspirera mej.. skor utan klack

Håller med föregående talare (skrivare). Ha på dig skor som du gillar och skit i vad andra tycker. Ta med dig ett par till killen också så slipper han klaga på att du är längst;)
 
Sv: Inspirera mej.. skor utan klack

Hmm att jag har dålig självkänsla är nog värkligen fel. Jag bryr mej på ett sånt litet sätt att jag kan väl tänka mej gå i anorlunda skor när jag är hos honom pga hans höjd är något som han har mycket dålig självkänsla på grund av. Jag menar absolut inte att jag kommer alltid vara i låg klackade skor, men medans han arbetar med sitt dåliga självfortroende med sin höjd så tycker jag det är mycket onödigt att gå i 10+cm klackar brevid honom. Men jag gissar på att vi alla tänker olika.
 
Sv: Inspirera mej.. skor utan klack

Boken skulle vara till honom ;)
Det finns en massa snygga lågklackade skor (många snygga stövlar!), speciellt Scorett har mycket fint tycker jag!
 

Liknande trådar

Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp