Instagram?

Bacardi

Trådstartare
Hej!
Ni spm har instagram, kan ni se era besökare?
Jag har inte något instagramkoto men gillar att kolla på flera andras konton. Ser dom att jag eller min IP-adress besöker dom? (a)

Hej!
Ni spm har instagram, kan ni se era besökare?
Jag har inte något instagramkoto men gillar att kolla på flera andras konton. Ser dom att jag eller min IP-adress besöker dom? (a)
Jag tror att om du klickar på en Instastory (cirkeln kring avataren som visar om man lagt upp en filmsnutt) så kan man se vem som tittat. Men bara där.

Men har du inget eget konto tror jag inte du kan se andras Instastories.

Liknande trådar

Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 365
Senast: Araminta
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 931
Senast: Palermo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 506
Senast: cili
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka