Installera Script Editor?

-Remont-

Trådstartare
Min förra dator dog. På den hade jag en gång i tiden installerat Script Editor, men nu minns jag tusan inte hur jag gjorde. Jag vet att den ligger med på Officepaketet (har skivan), men jag hittar den inte på datorn.
Så jag antar att jag måste installera den från skivan på något sätt, men förstår inte hur. :crazy:

Någon som orkar förklara?

Sv: Installera Script Editor?

Ingen som vet?
Heter säkert något med redigerare på svenska. Är inne och letar bland alla val som man kan lägga till och installerade en som heter webbredigerare...men jag hittar den inte på datorn efter installationen. :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 391
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 329
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka