Bukefalos 28 år!

Interceptor

E

Emmizen85

Är det någon som vet vad det kostar för två doser ? :confused:
 
Oj det var ganska så dyrt. 250:- för en stor förpackning med 8 tabletter.

Nu satt jag och skrev doseringar, men det var för skabb och inte för noskvalster *suck* Nu ändrar jag inlägget för 3:e gången då... :rofl:
 
okej :smirk: så att det priset du skrev är för medicin mot rävskabb ? :confused:
 
Nä det är samma pris för det är samma medel. Men man ger mycket mindre vid noskvalster. Vid skabb så ger man 1 tablett för 30 kg hund. Så doseringen blir ju mindre än så.
 
Vi hade tidigare en vet som sålde tabletter styckevis. Gick 3st per hund och behandling. Kostade 50kr st. Fast vi nyttjade inte det utan köpte storpack. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har precis hämtat ut Alvedon till hund som opererat bort en juvertumör. Den ordinerade dosen för oral suspension (24 mg/ml) är 0,5...
Svar
6
· Visningar
503
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa. :up: Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 497
Senast: AI62
·
  • Artikel
Dagbok Hans öron såg ut som öronskabb, han blödde ur nosen, han hade klibbigt mellan tassarna och han sov dag ut o in. Till slut misstänkte...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: lizzan56
·
Hästvård En häst grundvaccinerades fel med influensa + stelkramp, Prequenza Te (fick även botulismvaccin men där är intervallet korrekt)...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp