Invandraren eller bara personen i sig?

Sv: Invandraren eller bara personen i sig?

Jag tror att du har umgåtts med killar som har dålig syn på vad som är okej och inte okej men anser inte att det nödvändigtvis ha med folkgrupp eller religion att göra utan ett beteende som uppenbarligen utvecklats hos en grupp inga killar "antagligen för att det är coolt" inte för att det anses okej. Så säg ifrån och säg att du spelar in komentarer och anmäler om inget annat funka.

alla har förutfattade meningar om olika saker men det gäller att hitta vägar runt dem eller kunna överbygga dem vilket du uppenbarligen har gjort en gång redan.

Men som svar på gynekologproblemet så är det upp dig det om du vill ha en okänd man "där nere". Att han är av annan etnicitet än du tror jag du bara få bita dig i tungan om. Är han från ett land med sämre förhållanden än vi själva skulle jag dessutom tänka mig att han är bättre och bär på mer kunskap än våra svenskfödda läkare som inte rest runt och jobbat i andra länder. Jag inbillar mig nämligen att läkare med erfarenhet från fattigare länder har sätt mer och löst mer problem än de som enbart jobbat i Sverige men det är ju min förutfattade mening :p

Men somsagt frågan om att ha en manlig gyn måste du ta ställning till fast utifrån andra grunder än det du nämner här. Jag hade oturen att få en staffetläkare på kvinnokliniken (etniskt svensk äldre herre) som fick mig att stor gråta(utan förvarning började han prova töja ut mitt urinrör ,pga att jag haft problem med urinvängsinefktioner, sjuksköterskorna sa till han att han åtminstone skulle ta på sig handskar men han tyckte de bara var besvärligt) jag ville aldrig gå tillbaka till kvinnokliniken men efter det fick jag en helt underbar yngre kille som var tokförsiktig och som typ inte rörde sig i rummet utan att tala om vad han gjorde först.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 945
Senast: MiaMia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 570
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
29 959
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp