"Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Vogue

Trådstartare
Nu är det dags att "investera" i 2 par nya ridbyxor, ett par till hoppning & ett par till dressyr! :D

Har haft mina helskodda Pikeur favoriter :love: hur länge som helst! Dom har blivit nästan lite som min säkerhet, har jag dom kan jag inte komma ur balans! :p;)

Nu skulle jag vilja ha 2 nya par, ett par svarta att hoppa i & ett par marinblå (tänk Dyonblå) att rida dressyr i! :)

Mina krav är väl egentligen att det skall vara helskott, "guldiga detaljer" om det finns några & att slutet av byxan ej har resårknäppe utan är hela som tights eller vad man ska kalla det.

Några tips? :)
 
Sv: "Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Okej, finns dom med sånt benslut då? Har bara sett de äldre modellerna, men det kanske är jag som inte har uppdaterat mig tillräckligt om nya modeller? :)
 
Sv: "Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Cavallo? Vet att dom har såna med resårbenslut i alla fall och dom är riktigt bra kvalitet.
 
Sv: "Investera" i nya ridbyxor, vilka?

Eurostar har sånt benslut, även Pikeur nu för tiden. Jag rekommenderar Eurostar, kvalitén på deras ridbyxor är helt otrolig!
 

Liknande trådar

Utrustning Undrar bara ifall Pikeur ridbyxor är prisvärda? ca 2000:- för ett par Pikeur är ju nästan som 3 par från Hööks/Horze. Har köpt...
2
Svar
32
· Visningar
4 217
Utrustning Hej! Hittade ingen presentationstråd så jag kombinerar frågor med en liten presentation: Är en man mitt i trettioårsträsket som...
Svar
18
· Visningar
4 311
Senast: palle
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 105
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Hej på er!! Lite funderingar så här på kvällen, när hästen går på bogarna? Hur skulle ni beskriva det? Jag har en äldre häst som jag...
Svar
10
· Visningar
3 167
Senast: Linnpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp