Iphonekamera som slutat fungera.

Görel

Trådstartare
Moderator
Min Iphonekamera har flera gånger på sistone bara varit en svart ruta. Alternativen under med video, bild, kvadrat etc syns men själva bildrutan är svart.

När det hände första gången lyckades jag få tillbaka bildrutan utan att göra något, men nu är den svart sen igår eftermiddag.

Någon annan som råkat ut för detta och vet hur man löser det? Har en Iphone 6s.
 
Detta hände ganska ofta på min 6s också, det brukade oftast gå att lösa genom att stänga ner kamera-appen och starta upp den igen. Ibland var jag tvungen att stänga ner alla andra appar som kördes i bakgrunden också.
 
Detta hände ganska ofta på min 6s också, det brukade oftast gå att lösa genom att stänga ner kamera-appen och starta upp den igen. Ibland var jag tvungen att stänga ner alla andra appar som kördes i bakgrunden också.

Så gjorde jag gångerna innan o fick igång men nu funkade det inte så jag fick slut på ideer.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 096
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 664
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 083
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 897
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp