Iphonekamera som slutat fungera.

Görel

Trådstartare
Moderator
Min Iphonekamera har flera gånger på sistone bara varit en svart ruta. Alternativen under med video, bild, kvadrat etc syns men själva bildrutan är svart.

När det hände första gången lyckades jag få tillbaka bildrutan utan att göra något, men nu är den svart sen igår eftermiddag.

Någon annan som råkat ut för detta och vet hur man löser det? Har en Iphone 6s.
 
Detta hände ganska ofta på min 6s också, det brukade oftast gå att lösa genom att stänga ner kamera-appen och starta upp den igen. Ibland var jag tvungen att stänga ner alla andra appar som kördes i bakgrunden också.
 
Detta hände ganska ofta på min 6s också, det brukade oftast gå att lösa genom att stänga ner kamera-appen och starta upp den igen. Ibland var jag tvungen att stänga ner alla andra appar som kördes i bakgrunden också.

Så gjorde jag gångerna innan o fick igång men nu funkade det inte så jag fick slut på ideer.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 415
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 994
Senast: QueenLilith
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 630
Senast: Exile
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 310
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp