Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ett sto som har I M som morfar. Hon är stor, ca 173 cm. Pappa är pomme royal. Hon är så snäll i hanteringen, lite tittig vid uteritt och älskar att hoppa. tävlat 135 cm.
Tycker att det är synd att Irco Menas son So What inte används mer i aveln. Går man in på blupen och kollar avkommorna ser man att dom presterat helt fantastiskt i förhållande till hur få dom är. De jag har träffat och sett verkar dessutom ha ett fantastiskt temperament och fungera bra även för mindre rutinerade ryttare.
Kropp & Själ
När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kläder & Bli fin
Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...