• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Boop
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 7 853
Sv: Irco Mena

Hade gärna haft irco mena, är dock rädd att det blir en för stor häst. 170 är ok men inte högre.. stoet är 167cm och e, CB 2 som är 180.

Blir avkomman mer än 170 så kommer den inte in i stallet :/.

Har ett sto som har I M som morfar. Hon är stor, ca 173 cm. Pappa är pomme royal. Hon är så snäll i hanteringen, lite tittig vid uteritt och älskar att hoppa. tävlat 135 cm.

Pomme Royal verkar också lämna stort, har ridit en som var 175+ . Underbar häst :D.

kl

Tycker att det är synd att Irco Menas son So What inte används mer i aveln. Går man in på blupen och kollar avkommorna ser man att dom presterat helt fantastiskt i förhållande till hur få dom är. De jag har träffat och sett verkar dessutom ha ett fantastiskt temperament och fungera bra även för mindre rutinerade ryttare.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
20 008
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga... 2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka