Irländsk setter.

YorkWann

Trådstartare
Ni som har sånna; varför skaffade ni just dom? Hur har det funkat för er?

Funderar starkt på just en sådan.... :)
 
Mina svärföräldrar har en irländare. De skaffade henne av helt fel anledning (enligt mig); svärmor älskade utseendet :smirk:.

Jag vet inte om det är särskilt rastypiskt men den hunden är den segaste jag vet, sååå sävlig och klumpig. Riktigt dumsnäll är hon :D! Skulle aldrig göra en fluga förnär, älskar att springa lös ute och är lugn inomhus. Dock tycker jag att hon blir alldeles för lite aktiverad, det är trots allt en jakthund vi pratar om!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 654
Senast: hastflicka
·
Tjatter Har någon här sånna? Är de bra? De har kampanj på dem nu och funderar på att beställa ett par. De verkar väldigt populära.
Svar
2
· Visningar
378
Senast: _Elly_
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 119
Senast: Emmmmma
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp