Is the juice worth the squeeze?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt har inte gått som på räls sedan mitt senaste inlägg där jag listade allt jag dragit ner på.
Två poster har inte realiserats: ponnyn och kaninerna är kvar. Tyvärr var spekulanten på ponnyn oseriös och marknaden är absolut stendöd. Ponnyn har kastrerats och kommer behållas fortsättningsvis. Dock är vädret kanon just nu, så jag har inte ens börjat stalla in mina hästar och jag vet inte om jag kommer göra det överhuvudtaget eftersom det numera finns vindskydd i hagen. Så det sparar jag in en del tid på.

Har inte ens tagit tag i kaningrejen, har seperationsångest :( Kör med skygglappar ett tag till.

Funderar mycket på relationer och det är där rubriken på dagboksinlägget kommer in. Jag funderar mycket på ett mönster jag ser i min relation och som jag även har sett i mina tidigare relationer. Vet inte om det är mig eller dem det är ”fel” på. Är det jag som är känslokall? Eller har de ett för stort bekräftelsebehov? Om de har så stort bekräftelsebehov - varför dras de till någon med minimalt bekräftelsebehov? Sänder jag ut några särskilda signaler som lockar män med bekräftelsebehov? Först så verkar min självständighet uppskattas - sedan blir den nästan ett problem.

Det är mycket som maler i huvudet just nu.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 125
Senast: cassiopeja
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 128
Senast: anyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp