• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare fotis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 918
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

fotis

Genomgick i våras/somras behandling för provrörsbefrukning.Allt gick bra och dom plockade ut 12 ägg varav 11 blev befruktade.Vi fick ett toppenägg insatt och fick veta att tre skulle frysas.Vi blev jätteledsna när jag blööde ut allt under semestern :cry: Nu har vi hämtat oss iaf och planerar att sätta in två av de frysta äggen. Är det nån här som har "frysta" barn??

Sv: Ivf

Inga barn varken frysta eller färska.

Men jag vill önska er lycka till med nästa försök. Vi verkar vara några stycken här nu som håller på eller ligger i startgroparna för IVF och annan befruktningshjälp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 757
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
20 772
Gravid - 1år Jag behöver lite input, lång historia kort: träffade min man sent i livet, är 45 nu. Vi har försökt med två ivf-försök med mina ägg, i... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 752
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka