Bukefalos 28 år!

ja e nog knäpp!

Sv: ja e nog knäpp!

Nåja. I ett inlägg skrivet 19/10 ser det mörkt ut för TS, i ett som är skrivet 20/10 - alltså dagen därpå - ser det lite bättre ut. Så det är nog en öppen fråga hur det utvecklar sig den närmaste tiden, för att inte tala om på längre sikt.

Och jag hoppas som sagt att TS inte stannar vid att lufta sina känslor då och då, och sedan stå ut ett tag till. Väldigt många trådar här på buke verkar tjäna just det syftet, vilket jag tycker är väldigt synd. Om kvinnor hjälper varandra att stanna i hopplösa förhållanden, kan man ju verkligen tala om björntjänster.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just mitt barn är litet men jag vet att det kan förekomma i alla åldrar så jag lämnar prefix öppet. Och ja, jag vet att detta inte är...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 348
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 159
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp