Ja ja ja – såklart den mest spektakulära säsongen någonsin

Ja, Maria Gretzer behöver iaf inte skämmas för att förlora mot det gänget! Lite märkligt att NvdP får vara med. Har han ens lagt av på riktigt? Jag vet att han slutat med skridskor men han satsar väl mot VM i swim-run??

Jag håller med dig. Charlotte Kalla slutade elitsatsa för några månader sedan. Elina trodde jag inte ens att hon hade lagt av?

Jag vet faktiskt inte vem Elina är :o

Kalla tycker jag ändå får vara med. Hon har ju slutat på riktigt även om hon säkert är ruskigt vältränad fortfarande!

NvdP har ju bara bytt sport och dessutom på toppen av sin karriär.

Anja blir nog tuff trots att det var länge sen hon slutade. Hon är nog rätt stark och har ett pannben som få kan konkurrera med.

Jag vet faktiskt inte vem Elina är :o

Kalla tycker jag ändå får vara med. Hon har ju slutat på riktigt även om hon säkert är ruskigt vältränad fortfarande!

NvdP har ju bara bytt sport och dessutom på toppen av sin karriär.

Anja blir nog tuff trots att det var länge sen hon slutade. Hon är nog rätt stark och har ett pannben som få kan konkurrera med.

Jag hade önskat att de haft en tidsspärr på när man får vara med. Alltså att det måste ha gått si eller så lång tid sedan man slutade på elitnivå. Ridsporten kan förstås få svårare att representera men överlag hade det varit lite jämnare tävlingar.
Alldeles oavsett så ser jag, som vanligt, fram emot programmet :)

Jag hade önskat att de haft en tidsspärr på när man får vara med. Alltså att det måste ha gått si eller så lång tid sedan man slutade på elitnivå. Ridsporten kan förstås få svårare att representera men överlag hade det varit lite jämnare tävlingar.

Jag tycker att det ska bli roligt med så härliga personligheter som ska vara den här gången!

Problemet är väl att de bästa ryttarna är aktiva på elitnivå så länge att de är pensionärer på riktigt när de är klara.

Problemet är väl att de bästa ryttarna är aktiva på elitnivå så länge att de är pensionärer på riktigt när de är klara.

Ja, vi får aldrig se en hyfsat ung vältränad ryttare i MM. De tävlar fortfarande eller så gör de annat som gör att de inte har tid att vara med.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 138
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 404
Senast: Johanna1988
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 289
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har hållt på med hästar i exakt HELA mitt liv. Från att jag började gå till där jag står nu som medelålders kvinna med flera hästar...
Svar
18
· Visningar
3 184
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025