- Svar: 8
- Visningar: 902
Maria Gretzer.
63 år gammal och pensionerad ridsportare sedan två decennier.
Gud hjälpe dig.
63 år gammal och pensionerad ridsportare sedan två decennier.
Gud hjälpe dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Maria Gretzer behöver iaf inte skämmas för att förlora mot det gänget! Lite märkligt att NvdP får vara med. Har han ens lagt av på riktigt? Jag vet att han slutat med skridskor men han satsar väl mot VM i swim-run??
Jag håller med dig. Charlotte Kalla slutade elitsatsa för några månader sedan. Elina trodde jag inte ens att hon hade lagt av?
Jag vet faktiskt inte vem Elina är
Kalla tycker jag ändå får vara med. Hon har ju slutat på riktigt även om hon säkert är ruskigt vältränad fortfarande!
NvdP har ju bara bytt sport och dessutom på toppen av sin karriär.
Anja blir nog tuff trots att det var länge sen hon slutade. Hon är nog rätt stark och har ett pannben som få kan konkurrera med.
Jag hade önskat att de haft en tidsspärr på när man får vara med. Alltså att det måste ha gått si eller så lång tid sedan man slutade på elitnivå. Ridsporten kan förstås få svårare att representera men överlag hade det varit lite jämnare tävlingar.
Alldeles oavsett så ser jag, som vanligt, fram emot programmet![]()
Problemet är väl att de bästa ryttarna är aktiva på elitnivå så länge att de är pensionärer på riktigt när de är klara.Jag hade önskat att de haft en tidsspärr på när man får vara med. Alltså att det måste ha gått si eller så lång tid sedan man slutade på elitnivå. Ridsporten kan förstås få svårare att representera men överlag hade det varit lite jämnare tävlingar.
Alldeles oavsett så ser jag, som vanligt, fram emot programmet![]()
Problemet är väl att de bästa ryttarna är aktiva på elitnivå så länge att de är pensionärer på riktigt när de är klara.
Problemet är väl att de bästa ryttarna är aktiva på elitnivå så länge att de är pensionärer på riktigt när de är klara.