Bukefalos 25 år!

Jacson reflexväst

L

lill_flesky

fick en sådann av mamma idag :love: Alltså en sådann som är som en vanlig väst utanpå och med reflex innuti, har inte provat den på riktigt än, men den verkar super! Ville bara tipsa om den. Varm å go var den också

T

Tican

Jaa, jag såg en sån i hästaffären idag... FIN! Vad kostade din? Där jag ska köpa den kostar den 300... kram!

M

MaLu

Hade också tänkt köpa en sån! Men det är ju så mycket man vill köpa och pengarna räcker inte till allt... :(

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej! Jag har två olika frågor som jag skulle bli jätte glad om nån kan svara på! :heart Den första frågan är att jag har sett att i...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 890
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
751
  • Artikel
Dagbok Idag vill jag skriva av mig om massa olika tankar som jag har. Så kanske blir jätte rörigt och konstigt och ni inte fattar nånting alls...
91 92 93
Svar
1 840
· Visningar
55 397
  • Artikel
Dagbok Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mer om mina ponnysar! Men först så tänkte jag säga lite om hur det går för mig just nu med...
Svar
2
· Visningar
444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2021, del 2
  • Vad gör vi? Del CXLIII
  • Politik-poddar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Frambenshälta, brodd och snösulor