Bukefalos 28 år!

Jag älskar mina hundar, men...

Miao

Trådstartare
Mina hundar är sjukt underbara, mina bästa vänner, mina bästa killar, men...





.....FY FAN vad det luktar illa med hundprutt :rofl: !! De små gasmålnen ligger under soffbordet och förpestar min TV-kväll, och kanske även min rena tvätt som ligger på soffbordet :p !

Kärlek över alla gränser, heter det väl ;)
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Att det kan komma något så äckligt ur något så sött, det har jag funderat på många gånger också.

Min hund är helt underbart söt men rutten på insidan ibland :devil:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Ungefär så jag kände igår efter bajsincidenten med Harry och att han till råga på allt brakade in i mig i 70 knyck, gav mig en enorm bula i huvudet och nackspärr som gör att jag fortfarande inte kan vrida huvudet åt vänster och har ont hela vägen från nacken ner till ländryggen och bara sovit en timme inatt på grund av värk i rygg och huvud.
Jag älskar min hund, men... :devil:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Jag djäklades med min hund ena dan, jag la mig i hans saccosäck under bordet, BIG MISTAKE HUGE MISTAKE!!!:devil: Hundf*n la sig på mig så jag inte kom upp och sen fes han så jag skrek tills pappa kom och funderade vad vi sysslade med.
Jag vet att jag är 30 år men man blir aldrig för gammal för att retas med hunden, ända tills han kommer på hur man hämnas.:D

Den lilla skiten (läs schäfer) har kommit på att om jag vill kramas eller gosa så slickar han sig på snoppen så slipper han, jag vill då definitivt inte ha någon puss av honom då. Smart hund.:eek:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Den lilla skiten (läs schäfer) har kommit på att om jag vill kramas eller gosa så slickar han sig på snoppen så slipper han, jag vill då definitivt inte ha någon puss av honom då. Smart hund.:eek:
Min hund kommer inte ens undan då. :devil:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Hade precis kokat en kopp kaffe å brett mig en macka å satt mig vid datorn då min hund kommer från sängen å dratt med sig värsta sura morgon prutten:devil: Den där mackan va inte så lockande då......:crazy:
Men han e juh sååååå go ändå....
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Som tur var så gör Izor inte det så ofta.
Och fiser han så hoppar han högt och tittar sedan bakom sig ungefär som "det var inte jag, vad kom den ifrån?".:D
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Det har min ena gjort i alla år också, på olika foder, men nu har vi blivit less och köpt ett speciellt foder för matsmältningen. Väldigt stor skillnad! Då han fisit så mycket har han säkert haft lite ont i magen också, man vet ju själv om man är gasig... Så det här känns som en win-win för oss. :)
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Förbättrar immunförsvaret. :angel:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

:rofl: :rofl: :rofl:

Gooosigt!

Min gamling fiser sen skyller han på min pappa som han ofta delar soffa med! haha
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

vi har gett våran smeknamnet fisnils :D
ska byta foder snart och hoppas att det blir bättre då.
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

:rofl: Min vovve fjärtar så illa att dom på utställningarna rynkar på näsan! Här hemma så flyr vi och vi får använda doftspray!!
:p
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Haha, hade födelsedagsfest i mina föräldrars uterum i lördags, och givetvis var mina killar med.... Och det var inte EN gång vi var tvugna att vädra lite extra pga min ena hunds.. hrm, gasattacker :angel:
 
Sv: Jag älskar mina hundar, men...

Pruttar i all ära...men vad våran kille lyckades med häromdagen slår alla rekord hittills...:rofl:

Hade gett honom mat på burk, o hans mage pallade väl inte riktigt med det utan han fick rännskita o sket inne under natten.
Visst, fine tyckte vi. Vårat eget fel som gett honom den maten..o måste man gå så måste man. Vet själv att man inte klarar sig en hel natt om man e taskig i kaggen.

Gladare blev man när han prickat in "klegget" rakt på mina byxor, o vid närmare eftersyn skitit rakt ner i fickan!!!
Jättemysigt o stå där med handen i fickan o gräva fram skiten innan det åkte ner i tvättmaskinen:D

/Tobbe
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
2 023
Senast: Pilot
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 579
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 659
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Vår tygsoffa har senaste veckan luktat riktigt illa. Som rubriken lyder -gammal sunkig hund. Trodde det var kuddar och filt så tvättade...
2
Svar
32
· Visningar
5 160
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp