Jag är i tidningen!

Madick

Trådstartare
Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D

Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt värre ändå. Hemskt att se sig själv på bild sådär och veta att "alla andra" också ser.
 
Sv: Jag är i tidningen!

Kul, det var hur bra som helst ju! Jag kunde inte bärga mig från att läsa reportaget innan jag åkte till jobbet i morse... extra intresserad av ämnet just för dagen pga att jag mottagit dåligt träckprovsresultat så sent som igår och beställde recept på avmaskning i morse. :)
 
Sv: Jag är i tidningen!

Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D

Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt värre ändå. Hemskt att se sig själv på bild sådär och veta att "alla andra" också ser.

Är det du på isabellponnyn? :D

Sorry, har inte hunnit hem till pappersvarianten utan ser den bara på hemsidan.
 
Sv: Jag är i tidningen!

GRATTIS vad kul!!!

Och nu fick jag genast ett oerhört behov av att gå ut till brevlådan och hämta in tidningen...

Jag är tacksam att det finns sådana som du som ger sig tid att bli riktigt duktiga på något OCH som sen är beredda att dela med sig :)
Särskilt när det gäller ett så viktigt ämne!
 
Sv: Jag är i tidningen!

Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D

Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt värre ändå. Hemskt att se sig själv på bild sådär och veta att "alla andra" också ser.

Jag har en bekant som vid en resa utomlands plötsligt fick se sej själv på omslaget till en utländsk hästtidning. Glatt överraskad köpte hon tidningen och kom samtidigt på att den tidningen hade varit på besök på det svenska stuteri hon då jobbade på.

Kan tänka mej att du har samma känsla som hon upplevde!
 
Sv: Jag är i tidningen!

Å vad spännande. Då får jag se dig/läsa om dig, när jag kollar brevlådan ikväll! :)

(Syrrans tidigare medryttarhäst var med i förra Ridsport, Shirestoet Fiona. Det var också kul att läsa.)
 
Sv: Jag är i tidningen!

Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D

Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt värre ändå. Hemskt att se sig själv på bild sådär och veta att "alla andra" också ser.

Jaa, såg dig! Jättekul att läsa om dig!
Kom på mig själv med att tänka - men henne känner jag juh!
Men det gör jag ju inte.. :D
Märkligt att man kan få en känsla av att känna människor som man bara känner igen från ett internetforum. :)
 
Sv: Jag är i tidningen!

När jag såg bilden med text tänkte jag direkt att "det där måste vara Madick":D! Är man bukeskadad eller:p?!

Är himla kul att vara med i den tidningen just tycker jag:). Var för tre år sen på omslaget med öppen gylf:o:D!
396535_3048484063001_409254321_n.jpg
 
Sv: Jag är i tidningen!

Hmmm, jag tror att jag kanske känner din syster. ;)

har hon ett förnamn som börjar på M och ett efternamn som börjar på Ö ?
 
Sv: Jag är i tidningen!

Hmmm, jag tror att jag kanske känner din syster. ;)

har hon ett förnamn som börjar på M och ett efternamn som börjar på Ö ?

Nej tyvärr, hennes namn börjar på T och vi är inte ett dugg lika... nu blev jag nyfiken på vem det kan vara!
 
Sv: Jag är i tidningen!

Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D

Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt värre ändå. Hemskt att se sig själv på bild sådär och veta att "alla andra" också ser.

Men oj, då har du avslöjat dig :eek:
 
Sv: Jag är i tidningen!

Men oj, jag menade inte att jag känner din syster utan att jag kanske känner bigganl's syster - trodde det var hennes inlägg jag svarade på (och det var det när jag kollade)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
303
Senast: Hellhound
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 480
Senast: verser
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 188
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 921
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp