Bukefalos 28 år!

Jag är så jävla trött på min ångest

Jag har faktiskt tagit lite tag i det hela och fått i mig något. Jag har fixat både lunch och mellanmål. För att orka.

Men problemet är att jag har ett visst tvång kring hur mycket jag måste röra mig varje dag och jag är inte uppe på den gränsen. Ligger bara i soffan. Pratade med mamma och hon stöttade. Nu kommer tanken att jag MÅSTE ut och gå minst en timme till men jag fattar på ett plan att om jag vilar upp mig idag så är jag ju piggare imorgon när jag ska på långpromenad i skogen. Tror jag ska be mormor om en lite kortare runda.

Och det värsta med mat är ju att man måste göra om det flera gånger varje dag.
Det är svårt att komma med "tips" när det är en sjukdom som du behöver ha vårdhjälp för.

Och är man sjuk ska man vila och äta mat så att man blir bättre. Ta hand om dig!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 572
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 307
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp