Jag dampar på min chef just nu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt en stund i telefon med min svärmor. Dom enstaka ggr jag sitter i privatsamtal har jag stenkoll på växeln och koppar över på en gång nån ringer.
Precis när jag la på ringer det och jag plockar upp samtalet, ingen där men ser att det är chefen.
I samma stund jag ringer upp, kommer han uppstormandes på kontoret helt rabiat.
Och påstår att han minsann har försökt ringa först Annika (dottern) och sen mig i över 10 minuter och ingen av oss svarar.
Jag säger att det har inte ringt hos mig mer än EN gång och då svara jag med nån sekunds fördröjning.
Men nähää jag ljuger minsann, BULLSHIT jag kollade samtalshistoriken och han har BARA RINGT MIG EN GÅNG och ingen annan har heller ringt under tiden.

Jävla mupp jag blir galen på honom, han har nån jävla fobi mot att det är upptaget nån gång ibland i växeln. Men det är typ 1% av våra kunder som ringer via växeln och då oftast för att hans telefon är upptagen.
*mutter*
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 128
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag fick jag höra att jag minsann var grinig. Bara för jag påpekade vissa saker som att det var sagt från början att Aockså skulle vara...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En engång lyckas chefen ringa en av de fåtal ggr jag är upptagen i telefon. En engång har han ringt i "minst 15 minuter utan att komma...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: cewe
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Köpa hus
  • Psykisk (o)hälsa

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp