JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Revontuli
Startdatum
Startdatum
9 Maj 2007
Svar
Svar
25
Visningar
Visningar
1 739
Sv: Jag fick en ny vän!
Åh, vilken söt.
Kl
Åååååååh, ge mig
Vilka söta fötter den hade
naaaaaaaaw
i våran familj är ekorrar heliga. katterna älskar dem och vill käka upp dem och då jävlar blir det liv på mamma, hon rusar efter kattarna med en sopborsta i högsta hugg
Söt.. på håll.
Så gudomligt söt!!!
min pappa hade en tam korre när han var liten
kommer inte ihåg hur han fick den, men kan ha varit att den var skadad och så tog han hand om den.
han hade den med sig överallt sittandes på axeln, tillåme när han gick å badade fast då satt korren i ett träd och väntade
å när han skulle gå hem så visslade han på den så kom den!
dessvärre åt grannkatten upp den
men dom är helt underbart fina!!
Relationer
I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör.
Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Relationer
Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Övr. Katt
Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu...
Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Ridning
Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2
3
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Tänker mer om jag skulle be dem klämma och känna lite, kanske ta en röntgen på rygg/höft när hon ändå är sövd för tandborttagning. Det...
Hoarfrost
9 minuter sedan
Svar: 1 173
Visningar: 61 954
Katt
Kanin dräktighet
Däggdjur Hej.
Jag undrar om uppfödare eller annan kaninavlare haft sina hona och hane tillsammans i början av dräktigheten?
Och i så fall om...
hard_to_kill
16 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 9
Djur
Valp 2025
Svar: 968
Visningar: 70 544
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Äntligen hittade vi orsaken till avlastningshältan i på hö fram.... det är den proximala delen av gaffelbandet vä bak som spökar... Nu...
Kjerulfia
11 minuter sedan
Svar: 836
Visningar: 66 457
Vård
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Eller att få 3 kök.
Men där skall jag egentligen inte säga så mycket.
Det är tre kök på min gård också.
Men i tre olika hus då.
Inte_Ung
25 minuter sedan
Födda -21
Avel Har ridit för första gången efter stallbytet (om man inte räknar en uppsittning och några varv i skritt i rundkorallen för ett par dagar...
Fabian In Memoria
44 minuter sedan
Svar: 896
Visningar: 111 377
Avel