Jag gav upp

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skolkat från jobbet idag. Jag har inte ens klivit upp ur sängen eller ätit något idag.

Det är så meningslöst att kämpa när inget blir bättre. Jag känner mig likgiltig och orkar inte bry mig om konsekvenserna av att inte jobba. Jag har inte ringt VC om det hela men chefen har i alla fall fått ett meddelande om att jag inte pallar att jobba något alls.
 

Hoppas läkarna kan inse att det var för tidigt att pressa upp dig på halvtid.
Jag är ju ingen läkare och vet ju inte. Men för mig känns det så.
Tror absolut du kan bli bättre bara du får tid.
Det började ju ljusna lite innan du gick upp i arbetstid.

Tror det är jätteviktigt att du får tid och ork att också göra ngt som tillför glädje.

Håller tummarna för att den här set-backen faktiskt kan få läkare etc och inse att du behöver tid.

Kan du få i dig någon frukt/soppa/grönsak/nötter etc iaf?

När jag är så slut kan jag ibland äta såna färdiga tapas-skivor, ost, oliver, snackspaprikor etc som bara är att stoppa i sig.

Kram till dig!
 
Hoppas läkarna kan inse att det var för tidigt att pressa upp dig på halvtid.
Jag är ju ingen läkare och vet ju inte. Men för mig känns det så.
Tror absolut du kan bli bättre bara du får tid.
Det började ju ljusna lite innan du gick upp i arbetstid.

Tror det är jätteviktigt att du får tid och ork att också göra ngt som tillför glädje.

Håller tummarna för att den här set-backen faktiskt kan få läkare etc och inse att du behöver tid.

Kan du få i dig någon frukt/soppa/grönsak/nötter etc iaf?

När jag är så slut kan jag ibland äta såna färdiga tapas-skivor, ost, oliver, snackspaprikor etc som bara är att stoppa i sig.

Kram till dig!
Jag har ingen aptit och känner ingen hunger.

Jag började ju få lite hopp förut om att det skulle bli bättre, men när jag gick upp i tid togs det hoppet ifrån mig.
 
Jag har ingen aptit och känner ingen hunger.