Jag hade bestämt mig för att glömma bort dig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det hade jag. Efter sista tidens händelser har jag kommit till insikt om att det är dags att släppa det här nu. Gå vidare. Sluta vänta på honom bara för att få chans att umgås en stund.

När jag kom till jobbet igår var planen glasklar. Det gick sådär. Jag såg honom för första gången på tre veckor.

Han hade en ny blå tröja som gjorde att han såg jättefin ut. Skit.

Och sen kommer vår kära kollega och samlar ihop oss och det slutar med att jag blir bjuden på lunch och så sitter vi där igen. Pratar. Umgås. Jag upptäcker nya sidor hos honom. Och tyvärr gillar jag dem alla. Även hans enorma kärlek till sin fru gör mig helt knäsvag. Vilken man!

Nåja. Det är bara att fokusera framåt och jag vet att ju mer vi träffas ju jobbigare blir det. Så sluta vara på samma ställe som han är. Och just idag hade vi massor av jobb ihop. Och en fika på 30 minuter. Varför gick han aldrig?

Jag som skulle sluta. Efter två intensiva dagar känner jag mig lurad. Nåja. Snart måndag igen och det är bara att jobba vidare. Jag ska gå vidare och distansiera honom mentalt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När man precis ändå börjat känna sig lite mer hel och människa får man ett väldigt tråkigt besked ♥️💔 så blir nog några månader till med...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
14 304
Senast: ii-ssa
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 406
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp