Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

P

PonnyBus

Nu har vi bott här en vecka, jag och min pojkvän Daniel..
Vi hade inga grejjer förutom varsin säng och saker du kan räkna på en hand.
Här kommer lite bilde, fler finns i pixboxalbumet... Hoppas ni vill kolla :)











Resten finns i albumet :)

Jag trivs så bra!:D
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Jösses vad jag gillade vardagsrummet! Förstår att du trivs :)
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Tycker att det ser ut som en hel del grejer det där. :p Mysig lägenhet hur som helst.
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Gud vad mysigt ni har det :love:. Nu vill jag också flytta och fixa fint i en lägenhet.
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Jag menade självklart att vi har fått köpa sjukt mycket grejjer :D
Tack allihopa..
Även fast den är ganska mysig redan så fattas det ju jättemycket.. Men det kommer väll med :)
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Vilken mysig lägenhet! och vad fint ni har det. Vardagsrummet är ju helt underbart! Vilken häftig vägg!
Det är så mysigt och roligt att gå hemma och pyssla o dona när man fått eget. Man kan hålla på dagarna i ända i flera veckor, och det är fortfarande lika mysigt.

GRATTIS TILL NYA LYAN:bump:
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Tack för alla fina kommentarer :D

Nu är det dock inte så städat, vi hade lite kompisar hemma igår och käkade mat och drack lite. Shit vad skitet det är i köket! haha..

Föresten någon som har förslag på husdjur man kan skaffa sig? Jag saknar mina katter så ja kan dö!
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Vad fint det blev!! Måste bara fråga vad det är för vägg i vardagsrummet? Ser tuff ut.

Husdjur ja. Jag och sambon köpte hund nästan direkt efter att vi flyttat hemifrån. Vi är båda uppväxta med vovve och saknade det sanslöst mycket. Det var det bästa vi gjort tillsammans! Annars samlar vi även på dammråttor :angel: :D
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Åh, underbart fint!
Jag har ett krulligt litet husdjur här hemma som skulle passa in perfekt. ;)
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Jag vill ju ha katt.. synd att pojkvännen är allergisk.
Annars får jag väll ha en fisk eller något.. Hund är för tidigit att skaffa känner:) jag....
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Glädjedödaren vacasso vill först gratulera till en fin lägenhet :D

...och sen säja att jag inte tycker att man ska ha djur "tillsammans" -det är svårt med husdjur (nu tänker jag hund & katt) OM man separerar någon gång.
Vem ska få ta med sig husdjuret? Båda älskar *exempelvis* hunden lika mycket och det är inte alla gånger man kan komma överens och växelvist boende brukar fungera sådär.

Vi har många djur jag och sambon (katter, hund, kanin och hamster) vi har absolut inga planer på att gå isär och kommer förhoppningsvis aldrig göra det heller -men om det skulle ske så är hunden min, två av katterna mina och två hans, kaninen är min och hamstern hans husdjur.
Jag vill då inte ha något bråk om vem som ska ha vad (!) och jag skulle inte ha sån stor lust att fortsätta vara involverad i någon jag gjort slut med i typ 10 år till efter separationen.
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Jag har ett krulligt litet husdjur här hemma som skulle passa in perfekt. ;)

Meh... de kan ju inte ha ett får som går och bajsar nu när de fått det så fint! :p

TS, jättemysigt, verkligen! Kanske känns lite tomt i början, men "bo in er" ett tag så märker ni vad som skulle passa in. Både vad gäller saker och husdjur. :D
 
Sv: Jag har flyttat hemifrån! titta så fint det är!

Är han allergisk mot kanin också?
Annars rekommenderar jag skäggagam...
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 416
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 268
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 735
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 083
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp